Newmoon endokrin yada dahiliye uzmanina gitmenizi tavsiye ederim. Bende haşimato hastasiyim yillardir ilac kullaniyorum. İlk 3 ay cok dustu tsh ilaci dusurduler surekli 1,5 ay sonra bi gittim ki 7 olmus tsh 😮 simdi endokrine gidiyorum 20 gunde bir çağırıyor. Birde doktorunuza surekli hatirlatin bu durumu onlar unutuyor ilgilenmiyor.