Mertcik94 Kayınbabanızın öyle bir talebi yoksa çok da sorun değil.
Benim kuzenim benden yaşça çok büyük benim yaşımda kızı oğlu var. Çocuk evlendi adam sıfırdan lüks hayat kurdu bunlara, servetini döktü. Sonra suyduk ki çocuğun oğlu olacak adam dedi ki benim ismimi koyun. Gelin kıyamet kopardı ki koymam diye. Adam bu kadar olayı, bu kadarmaddi manevi emek verip bir isim koymamalarını yediremedi kendine. Kalbi rahatsızdı zaten çok geçmeden vefaat etti. 55 yaşındaydı. Kızı da yeni hamileydi. Kızcağız babasının üzüntüsünden karnındaki bebeğini kaybetti. Sonra kızının bir çocuğu daha oldu. Kıza Gülcemal adını koydu babasının adı yaşasın diye. Ufacık şeylerden neler oldu. Demem o ki ılımlı olunuz. Hayatta her şey var.