Tgcy denizers ben bir kutu içtim 21 haftalığım ve doktorum bir kuyu daha alıp içebilirsin dedi bu durumda bağışıklığınıda iyi gelir dedi arada içiyorum vitamin takviye edici gıda hapı zatn
1prens1prensesannesi_ denizers bende kullandım canım.. Çok güzel ilaç.. Kabızlık vs hiçbir sorun yaşamamıştım tüm vitaminler var içinde
Wonderanne denizers ben folbiol kullandım sağlık ocağı yazdı kadın doğum doktorum da onayladı kullan dedi folik asit hepsinde aynı bol bol muz ve bulgur da ye
Bulantii denizers bana da doktorumnfolik bıraktırıp elenatal1 verdi ama çok büyük yutarken kusuyorum. Bayadır içmiyodum dur aklıma gelmişken çocuma ziyafet çekeyim atayım bitane 😂
turunculuanne Mom67 evet canım çok büyük bir fark yok, vitamin ve minerallerin gramajları farklı bir de elenatal 2de farklı olarak omega 3 var. Birkaç mineral farklılığı da var. Doktorun öyle uygun görmüş demek ki😊 genel anlamda çok fark yok
Deletedmom627372 denizers bende decavit içemediğim için önermişti doktorum çoğu vitamin var içerisinde memnunum ben
Mervelifsu mavininblogu ben de aynılarını kullanmaya başladım.etkisini gördünüz mü?😊 Bir de Vicium-D3 alıyorum .Romatizmadan dolayı ağırlarım olduğu için …