Kızımda kasıklarım ağrırdı hep,şimdi oğluma hamileyim belim ağrıyor.erkek bebek erken oynuyor,vede göbek deliğinin az aşağısında oynuyor,kız bebek kasıklarda oynuyor.ve erkek bebekte göğüs ucu daha kara oluyor.Kız bebekte daha pembemsi bi kahve.kızımda yüzüm solgun gibiydi,erkekte yanaklarım al al oldu.ve erkek bebekte ellerim ve yüzüm ayak tabanlarım kupkuru.bendeki değişiklikler bunlar,umarım biraz yardımcı olabilmişimdir😊