Asel12 idrarda protein kaçağı en büyük kanıtıdır gebelik zehirlenmesinin her zamanda çıkmayabiliyor heralde çünkü ben acil sezeryan olacağım hastanede bi gece kaldım sabaha kadar sürekli su içip idrar yapmamı söylediler idrarımı 5 kiloluk şişede biriktirip tahlil yapacaklardı ama hemen bebeği almaya karar verdiler ondan diyorum heralde her Zaman çıkmıyor bende son ayındaydım 3 hadtam kalmıştı doğuma ama bebekte 3 hafta gelişim geriliği olmuştu ama şöyle bişey var ben ilaç kullanmadım Allah dr Hidayet versin o kadar dedim ona iyi değilim umursamadı son bi gün kala ilaç yazdı verdi umursamıyordu resmen hatta bana haftaya seni sezeryan yapcam dedi ben ordan çıkar çıkmaz başka dr gittim bana hemen bebeğinin alınmadı gerek hiç özel dr gitme üniversiteye git bebeğin küvete ihtiyacı olabilir her dk saniye önemli her an kriz geçirebilirsin git hemen acilden giriş yap dedi ertesi günü doğurdum ama sen ilaç kullanıyorsan çok korkma ama başka dr bi görün derim bir ay çok uzun süre zaten son ayın 2 hftada bir en azından bakması gerekiyor