Benmde gecmeyen bas agrım oluyordu bende anlayana kadr bebegımde gerıleme olusmus rabbım evlatlarımızı korusun uzun bı sure hastanede yatıp tedavı gordum fakat fayda etmedı bu surecte 21gunde 4kılo almıstım suande hamıleyım sk sk kontrole gıdıyorım ayı beklemeden ne kadr erken farkedırlerse ıns o kadr onelem almadı kolay olur