mlsmrtgl Kızlar üç gündür hep böyle çıkıyor silikte olsa T çizgisinin görünmesi gerekmez mi ? Test mi bozuk acaba diye düşünür oldum 🤷🏻♀️ https://imgyukle.com/i/rpIb0h
Bus_ak18 mlsmrtgl evet genelde az da olsa vücutta lh salınımı oldugu söylenir canım. Kaçıncı gündesin?
turunculuanne mlsmrtgl bu testi ilk kez gördüm. Kullanımında ne yazıyor canım okudun mu. Herkesin idrarında normal zamanda belli miktar LH olduğu için çok hafif de olsa bi pembelik olması lazım
mlsmrtgl Bus_ak18 https://imgyukle.com/i/rpTzlU 2 mayıstan itibaren yapmaya başladım ben mi yanlış yapıyorum diye düşünür oldum ilk zamanlarda silik çizgi vardı ama üç gündür yok
mlsmrtgl Bus_ak18 seymaa93 turunculuanne Thsjdn Tugce1803 https://imgyukle.com/i/rpgkFN Bakın bunuda demin yaptım böyle hafif silik çıktı ben sanırım testi yanlış kullanıyorum 😓
seymaa93 mlsmrtgl Bende bundan okadar çok kullandım ki canım ilk defa gördüm böyle arkadaşım kullandı onun yumurtalama sorunu vardı onda böyle çıkıyordu vücudu yumurta üretmiyormuş
150403 mlsmrtgl yumurtlamıyor olabilir misiniz bir ay daha böyle takip edin doktora başvurun bence. Devam ettirin belki koyulaşır ne vakitte yapıyorsunuz testi gündüz 12ile 4 arasında yüksek seviye de oluyor lh
Bus_ak18 mlsmrtgl silikte olsa çizgi olması gerekir ama sorun değil canım. Düzenli adet oluyosan 14 15 16 koyulaşabilir pes etme hergün yap öğlen saatlerinde su alımını azaltıp yap testi
mlsmrtgl seymaa93 ilk iki gün çıkıyordu canım son üç gündür böyle anlam veremedim test mi bozuk ben mi yanlış yapıyorum diye
mlsmrtgl turunculuanne bende öyle düşünüyorum ama çıkmıyor ilk yaptıklarımda var ama diğerlerinde yok bir gebenin günlüğünden aldım ama mesaj atıp sordum hala cevap alamadım
turunculuanne mlsmrtgl bir gebenin günlüğü ne instagram sayfası mı? Markası var mı bu testin peki canım merakımdan soruyorum? Eczaneden alsan daha güvenilir belki uyduruk merdiven altı bir şeydir bu
mlsmrtgl Bus_ak18 akşam iftarda su içiyorum ondan sonra su içmiyorum ta ki testi yapana kadar 7 buçukta su içtim testi ise 1 saat 15 sonra yaptım ama böyle
seymaa93 mlsmrtgl Bir kaç gün daha yap canım bende bir gebenin günlüğünden almıştım eğer uzun bir süre çıkmazsa doktora görünürsün inşallah en kısa zamanda hamile kalırsın☺️
Bus_ak18 mlsmrtgl 2. İdrarınla yap canım iftardan sonra yapma yani. Mesela gece su içtin yattın sabak ilk idrarını yap öğlen 2.ye gittiğinde testi yap
mlsmrtgl turunculuanne canım aynen İnstagram sayfasından satış yapılıyor markasıda bir gebenin günlüğü kullanan çok kişi var . Ben buradaki arkadaşlara danıştım onlar memnun kalmış o yüzden aldım ama yarın ilk işim kaset test alıp yapmak olacak . İkisini karşılaştıracağım
Gul6100 turunculuanne bu test eczaneden aldiklarinizdan cok cok daha guvenli. Bende bu testle hamile kaldim. En hassas testtir bu. Bir gebenin gunlugu sayfasinin sahibide ebru abladir kendisi eczaci teknikeridir ve binlerce kisi bu testle gebe kaldi bende dahil. Diger kaset testlerle 7 ay denedim ve yumurtlama gunlerini yanlis gosterdi hep en son bununla hamile kaldim. Biraz arastirirsan anlarsin canim 😉
pamuk32 turunculuanne kesinlikle uyduruk degl bende bunla hamile kaldm vücuttaki hormona göre gösteriyor zaten dönem dönem artp azalablr yumurtlama donemine yakın yine koyulasr
Birgebeningunlugu turunculuanne değil değil rahat ol medikal malzeme şirketim var ve gayet başarılı testlerdir benim markam
turunculuanne mlsmrtgl canım ben eczacıyım, bu testler medikal üründür, bir gebenin günlüğü diye bir marka yok :/ eğer testlerin kutusu varsa onun da resmini yükleyebilir misin?
turunculuanne mlsmrtgl canım ben eczacıyım, bu testler medikal üründür, bir gebenin günlüğü diye bir marka yok :/ eğer testlerin kutusu varsa onun da resmini yükleyebilir misin?
mlsmrtgl seymaa93 öyle yapayım en iyisi ya . Ne zormuş böyle şeyler 🤦🏻♀️ İnsan kaçırmakta istemiyor yumurtlama gününü öbür aya kalmamak için 🤷🏻♀️