Deletedmom262 ayyyy cidden sıkıldım artık bu konudan her gelen basıl anlamak istiyorsa öyle anlıyor ben size tek birşey söylicrm dahada yazmam yoruldum artık bekarlındaki vajinanla evlendikteki vajinan aynımı senin???? Doğumu demiyorum sadece bekarken ve evliykenki vajinandan bahsediyorum . İster istemez genişliyır ilişkiye girdikce ve bekarlındaki vajınaya sahip olmuyorsun tekrar . Şurda 2 hafta ilişkiye girme geri kendini toparlıyor rahim doğum doktorları cahil insanlar değil ya sizin doktorunuz bunu size anlatamamış yada siz cok bilinçsiz kalmışsınız araştırırken girip baskasının profile bakmama gerek yok cünkü doktorum bizzat anlattı . Ve bunu anlatarak beni sezaryana kabul ettirmedi sizin anlamadınız farklı yerlere cektiniz konular var. Ben sancıdan korktum için sezaryan kabul ettim rahmim bozulcak die değil ne siz kendinizi kandırın nede ben kandırayım . Bu kadar takmayın bence genişleyip genişlemiceni seven adam ölede sever sonucta biz kadınlar cocuk veriyoruz onlara. Eğer birazcık cesaretim olsa normal doğrurum ve sizler gibi rahmimin genişlemicek hala daracık kalcak die kandırmam cünkü bilememek ayıp değil öğrenmemek araştırmamak ayıp rahim doğumdan sonra topalnmıyor hemen ve esneklini kaybediyor . Okadar şey okuyorum normal doğuranlarda cok sordu öldüm bittim şu bu vs vs hadi onları kınayalım bilindik bişeyi paylastı bizimle diye bizleri korkuttu normal doğumdan sezaryana itti eeee bunada cevap ver o zaman ayrıca benim paylastım başlık sezaryan senin ne işin bar benim paylastım şeyde normal doğurduysan git onları oku sezaryana karşı ilgin varsa yahut bilgi edinmek istiyorsan oku git buraya girip ne boş boğazlık ediyorsun . Artık buraya bu doğum hakkında bişe yazana cevap atmicam gercekten herkes anlamak istedi yerden anlıyor ben A diyorsam sizler B anlıyorsunuz aferin size alış normal doğurmuşsunuz cooook güzel hadi sezaryanla doğuracaklara yarım insanmış gibi baskalarının bakımına muhtaç olcakmış gibi ameliyat izi kalcakmış gibi dışlıyalım evet süper sonucta normal doğurmak ayrıcalık herkesin yapa bilce bile değil dimi ben senn yazdındqn bunu anladım hadi bakalım baysssss👏