AsyaNildaa Berilay ne alaka canım,kesi izi hiç belli bile olmuyor,benim İlk sezaryanimin üstünden hemen hemen 3 yıl geçti şimdi hiçbir iz belli değil.gerci benimkinde dikiş yok, yapıştırma benimki
Deletedmom262 Berilay bi konuyu düzeltemem gerek normal dogumda bir yerlerin genislemiyor. Kac kez normal dogurdunuz da biliyorsunuz. Insanlari yanlis bilgilendirmeyin. Hayirli dogumlar
Berilay Deletedmom262 sen ne kadar biliyon şeyinin genişleyip genişlemedini kaç kere normal doğurdun die soracak olursan bende sana sorarım doktorlardan iyi mi bilcen diye … eşleriniz bile zor anlıyormuş genelde bana özelde calısan bircok doktor söyledi ilk doğumda okadar olmasada 2 cide 3cüde eski hali almıyor vajina hep alınıyor die yalanlar söyleniyor dedi kadın doğumda calısan ayıryetten kuzenim var oda diyor biz bu işin içinde oldumuz için hengisinin ne kdar iyi oldunu biz biliriz o yüzden ben normal doğuma karsıyım diyor ve 2 coxugunuda sezaryanla doğurdu kuzenim demese bile bircok doktorla görüştüm hepsi aynı şeyleri söyledi bi bayan doktor acıp göbeğini bile gösterdi kendimde doktorum bak bende sezaryanla doğurdum diye yani kendi kafamdan uydurdum bişe değil bilip bilmeden siz konusmayın bence toparlanması uzun sürdünü herkes cok iyi biliyor kolay mı ordqn 3 kilo 4 kilo cocuk cıkıyor . Herşey vajina değil cocugun önemli tabikide ama seAryana ön yargıyla bakan insanlara bende buna ön yargıyla bakarım tercih meselesi . Keske normal doğura bilsem ama dayanamicamı biliyorum yani vajinam bozulcak derdine düsmem anne olucam sonunda . Ama ben sancılara dayanamıyorum bünye meselesi …. devlet hastaneleride sezaryana karşı normal doğumlara zorluyorlar isteğe göre sezaryan yapmıyolar özelde ikisinide yapıyorlar isteğe göre devlet tutup sana bu iyi şu iyi diye acıklama yapmaz zaten tanıdın olmadı sürece
SeHer1909 Deletedmom262 bir de savunmazlar mı deli gibi sezaryeni . Bunlar sırf kocası için sezaryen olacak tayfa. Birileri genişlerse bile hallolacak bir şey oldugunu anlatmalı bunlara. Zira normal doğumun bebek bağışıklığına etkileri saymakla bitmez. Bebeğimin hastalandığında erken iyileşmesi bile benim için normal sebebi! Sezaryene kötü demiyorum mecbur kalırsam gideceğimiz yol o sonucta ama doğum normal bir süreçtir. Sezaryen ameliyat!!! Çıldırdım sabah sabah gerçekten ya
Ayca517 Peki sonda takilior mu yani acitiyor mu nasil oluyor bu ameliyat oncesi de lavman falan yapilior mu kızlar
Gamze8001 Ayca517 canım sonda sezeryanda takılıyor genelde uyustuktan sonra takıyorlar eger uyuşmadan takmak isterlerse izin vermeyin acır lagma normal dogumda yapılıyor
Gamze8001 Kızlar herkesin bünyesi farklı ben ilk gün yarımsaat arayla neskafe içtim diger günler günde 2 yada 3 hiç baş agrım olmadı ve hemen ayaklandım hiç yatmadım 4. Gün evi bile süpürdüm bünywden bünyeye değişiyor işde kimi hemen ayaklanıyor kimi baya Bi atlatamıyor ilk gün biraz agrım oldu zaten oda agrı kesici yapıyorlar sürekli yada agrın oldugunda söylüyorsun yapıyorlar eve çıktıgındada doktor agrı kesici veriyor zaten düzenli kullanırsan bişe olmuyor yani benim öyle benim agrım yok denecek kadar azdı çok şükür çok güzel atlattım
sryvzozgn Berilay benimde şuan suyum geldi minik kızım beklemek istemedi hastaneye gidiyoruz dua edin bize 🤲🤲
Deletedmom262 Berilay normal dogum yaptim. 13 yil once. Hicbir yerim genislemedi. Ordan biliyorum hayatim. Dogum seklin beni baglamaz dogum dogumdur ancak anlatisin cok yanlis. Sana yarim insan olursun diye yanlis tasvir etmisler sende bir yerleriniz genisler diyerek yanlışı surduyorsun. Gir instag.unlu doktorlarin sayfasina. Bak cogu dogum hikayelerine. Genel olarak altlarında anne korktu ama normal doguma ikna ettik cumlelerini say. Doktor bile bile mi genişletiyor insanlari. Allah askina sacma teorileronizi kendinize saklayin. Azicik bilinçli olun.
Berilay Mihribaliyar bu sipanal falan diyorsunuz ya bem bilmiyorum onlar ne oluyor secim yapa biliyormusunuz
Berilay SeHer1909 galiba yorum okuyamama gibi bir sorunun var senin yazdıklarımı tekrar oku istersen . Orda ne yazmışım iyi bak keske normal doğura bilsemde normal doğursam vajinam benim için önemli bile değil eşimi tatmin etcem die ne uğrascam hayırdır gidip birde daralttırcam mı yok artık benim cocuğum önemli yazmışım ? Kendine baska yerde eğlence ara eğer sezaryan olmuş olsaydın yada düsünüyor olsaydın benim orda yazdım şeye bu şekilde mi karşılık vercektin ? Neden direk normal doğumu algıladın orda ? Cünkü normal yaptın yada yapmak istiyosun ikisinden biri seni sadece orası ilgilendiyor ben kimsenin vajinasına laf etmedim bana yapılan kötü eleştiriye böle karşılık verdim yazdım bana bunu yapan kişinin 4 tane cocugu var şu devirde 5 kilo cocuk normal doğuran insana bile soruluyor nasıl cıkardın sen onu diye yani boş boş polemik yapma insanlarada bunu farklı yansıtma . Keske Normal doğuma böle tepki verdin gibi sezaryana sölenen eziklemeyide böle savunsaydın . Okadar sinir yapmışki sende gidip duvarına farklı yansıtcak şekilde paylasım yapmışsın yazık cidden yazık bana cahil diyorsunuz ama sizler cahilsiniz ben burda gecip ayyyy vajinam nozul ayyyy kocamı tatmin edemicem ayyyy kocam beni aldatır genişlicek dememişim seven adam orası geniş olsada sever kardeşim gidip genilese bile daraltırım yazman saçma okadar önemseme seyini kocam seviyorsa zaten onu bile sorun yapmaz . Benim tartıştım kişiyle alakam bu mevzu yani burdaki normal soğum yapanlar die yanlış anlıyor bu lafımı ! Okadar yazı okudum buralarda hep normal doğumu övüyorsunuz sezaryan isteyen insanlara eziklercesine yorumlar yazıyorlar neden bu doğum 2 ye ayrıldı neden normal doğuranlar ayyyyc yazık sezaryan doğurdu yada doğuracak diyorlar. Bu sezaryan neden yazık die algılanıyor biri bana bunu acıklasın o zaman bende normal doğuran hepinizden cıkarayım bunun acısını ama sezaryanla alakalı yorumlar okuyorum birkere normali kötüleyen olmuyor secim meselesi diyorlar demek istedim sey normal doğuranlarda artık bir dursun eski kafadan cıksın sezaryanla doğuranlara yazık demeyi köseye bıraksın!!!!
Deletedmom262 SeHer1909 ben dogum sekline bi sey demiyorum Bi de doktordan iyi mi bileceksin diyor. Bizim doktorlar garip o zaman. Aman durduk yeere sezaryan yapalim genisleme olmasin demedikleri icin. Neden Sezaryan dogum var.. Bakin insan korkar sezaryanin daha rahat olacagini düşünebilir eyvallah bizi baglamaz cunku dogum dogumdur.. burda normal dogum bekleyen hamisler var. Korkutmayalim kimseyi
Sdmhmt Berilay 4 mayısta bende sezeryan oldum evet bünye meselesi canım bıraz bu beş bir gün hastanede kaldım ertesi gün eve gelince makınaya çamaşır falan attım. Gezindim ameliyat yerinle hatta hiç bir sorunum yok yatarken kalkarken hafif sızlıyor oda çok. Normal bnim tek sıkıntım baş agrım o olmasa Çok rahatım ve benim kanamam da öyle aşırı derecede yok depend e ihtiyaç duymadım pek
SeHer1909 Berilay ben size istinaden yazmadım ki cevabı. Sırf koca için sezaryen düşünene yazdım koca da şu tip “ normal yaparsan seni boşarım” diyen kocaya diyeyim. Hatta attığım postun sizle uzaktan yakından alakası yok başka bir postta aynı şu cümle geçiyordu “kocası boşamış vajinası genişlemiş diye 😂😂” bak emoji bile aynıydı . Öyle sinirlendim ki normal düşünene böyle bir cümle çok ağır Sezaryene asla kötü pis de demedm hatta dedim ki zorda kalırsam hatta zorda kalınırsa bütün annelerin kurtarıcısı gözümde. Benim sıkıntım bunun büyük oranda yanlış yansıtılması . Normal düşünen sezaryene sezaryen düşünen normal e öyle düşman olmuş ki dalga konusu olmuş kızdığım bu. sezaryen yapan yarım insan değildir. Bak net! Normal doğum yapan da kutsal değildir ya da orası burası genişleyecek diye bir kural yok. benim sıkıntım sizinle değil yani yanlış anlaşılmasın lütfen
Berilay SeHer1909 öyle diyorsunuz ama profilimde bana yazmış oldunuz yorum var ben buna dayanarak girip size yazdım bunu . Normal yada sezaryan farketmez ikiside aynı ama lütven normal isteyenler yada doğuranlar sezaryanı kötülemesin eziklemesin tek istedimiz şey bu kötü gözle yarım insan öış gibi bakılıyor cok saçma bazı annelerimiz kendi rızası dısında gercekleşiyor sezaryanları ve burda ki normal doğuran anneler yüzünden dier sezaryan yapan annelerimiz kendilerini kötü hissediyorlar ve dısarda soruldumda mor al mi sezaryan mı dendinde cekinerek sölüyorlar
SeHer1909 Berilay hiç de çekinmesinler ikisi de tercih benim derdim normali düşüneni kutsallaştırmak değil ki normal yapınca oran böyle olacak sezaryen olunca buran böyle olacak diyen acımasız tayfaya benim sözüm. İkisi de doğum anne olucaz kimse kolay olacağını iddia etmedi kabullenerek yaptık sonucta
Berilay SeHer1909 aynen öyle keske normal doğura bilsem ama ben 3 gündğr sancı cekiyorım ve dayanamıyorım doktorumda bunun daha kaç katını yasıcaksıncdoğumda dedi için benim acıya dayanma eşiğim sadece bu kadar . O yüzden ben sezaryan istedim ve gün verildi yani rabbim ikisindedr yardım etsin bizlere
SeHer1909 Berilay amin inşallah kolay geçer sağlıkla alırsınız kucağınıza 🙏 Sabah sabah iyi celallendik de yanlış anlama olduğu belli oldu 😀
Aheahe Berilay qcikcasi korkutmak istemem seni her ikisinin acisini cektim normalle baslayip sezeryanla somuclandi benim bebegimin kalbi durmusdu karnimda ondan dolaui ama.sezeryan berbatttt tek anlamla yarimsin resmen birinin sana bakmadan asla cocugunu kucagina alamiuorsun kalkarken canin yaniyor ama 3 gune toparlamisdim kalkip evimi dahi supurmustum