Gunesana
Yanı evet 2 gün sonra cevap versede gayet normal bence test sonucu icin 🙂
aklıma sey geldi ben bir gece sancıdan kıvranıyordum o gecede esim yoktu. Neyse ki enfeksiyon varmış. Saat gece 11de basladi sanci/agri 1,5 saat sürdü ama nasıl kıvranıyorum aglicam nerdeyse. esim doktoru ara dedi bende cekinirim arayaman dedim kadın uyuyordur kocası yanındadır filan 😟 neler düşünüyorum 😇 ya ara dedi sen. Doktor acil birsey olursa arayabilirsiniz dedi bisey olmaz çekinme Gulum ara ne olur su doktoru dedi. Eşimin 1 saat iknasindan sonra ancak bi mesaj atabildim. Hocam boyle boyle diye. Oda zaten görmedi sabah dondu. Gelebilirsen hemen gel gibisine cvp verdi. yani kaldı ki uçlu testin sonucu icin 🤭