Gzmsydr Gonca2535 hazırlığa şöle herkes hırka falan örmüştü bende virusden dolayı çıkıp alışveriş yapmamıştım şimdi kesinleştiği için bakıcam artık:)
Gonca2535 Nilicann tam bakacakken bacaklarıyla kapattı :( hafta 14 te gidip deneyeceğiz çikolatayı yiyeceğim mutlaka:)
Burcinerdem Benimde Pazartesi 2li taramam var inş bende öğrenirim ve yorumları okuyunca genelde erkek çoğunlukta 😁 Çin takvimine hiç baktınız mı siz inanıyor musunuz ? (Cinsiyet önemli değil bence sağlıklı olsun bebişlerimiz )
Rabia95 Gonca2535 görürsün muhtemelen bizde 12+5’iz. Dün yaptırdık ikili testi kıza benziyor dedi 😇🙏🏻 Kız senesi bu sene herkesin kızı oluyor maşallah 🧿♥️
Nurce Gonca2535 canım ben 10+5 de gittim kıza benzetti ben de inandım dur bakalım ilerleyen haftalarda iyice netleşir 😘