Gonca2535 bugün 17 haftalık olduk,4lü tarama için gittim, herhalde artık kesin bir şey söyler cinsiyet ile ilgili dedim ama yine birşey söylemedi doktorum,bi dahaki randevum da taaaa 20.haftamda,zaten detayliya girecem o zaman belki detaylida öğrenirim cinsiyetini yoksa bu gidişle doğumda öğrenecem galiba 😢