Scarlet _asli1616_ 39+5im rahim doğuma hazırlanıyor yazdığıniza göre bende de oluyor. İshal olacakmış gibi ağrı da var aynı şekilde sanırim bu haftalarda oluyor
masalsii hilal_yener 😂😂 bende aksamları penguen modunda oluyorum 😂 ama normaldede 5 dk yürüyüm hemen bıcak batar gibi agrım oluyor kısa süreli gelip geçiyo ama insan panikliyor😂