_asli1616_ anladım canım o zaman kasılma olmayabilir senin ama sne yinede takip et durumunu. Böyle adet sancısı gibi bir ağrıdan bahsediyorlar ve belden kasıklara doğru bir ağrı giriyormuş. Yanlış yönlendirmiş olmayayım bende 38+6 beklemedeyim. Dün aşırı sırt ve bel ağrım vardı bebek hep bir yerde toplanıp sertleşiyordu ve büyük tuvaleti yapacakmış gibi ıkınma istediği geliyordu birde çok kusuyordum ama nst de kasılma sancı hiç çıkmadı