Ben de kullandım. Nasıl kullanacağımı kimse söylemedi. Prospektüsünde tok karnına kalsiyum kaynaklarını tükettikten en az 2 saat sonra için diyor. Yani kahvaltıda peynir süt vs. tükettik diyelim, 2-3 saat sonra meyve ile falan alıyordum ya da taa akşamüstüne kalıyordu. Kalsiyumun demiri bağlama özelliği var. İlaç boşa gitmesin