EsraU ben ilk doğumunu 8ay önce yaptım Fatih beyde gayet normal doğum İçin çok uğraştı 43hafta benimki gelmeyince mecburen sezeryan oldum ve arkadaşım sezeryan istiyordu onu ikna edip normal doğum yaptırdı bence gayet iyi bi doktor ikinci gebeliğim 10haftalığım ve yine Fatih beye gidiyorum evime uzak olduğu halde