Kızlar ben bugün kontrol e ilk defa gittim.Aysegul hanıma randevu almıştım.O kadar cok gebe vardı ki hastanede bence çok tercih ediliyor hangi doktora gidiyolar onu bilemiyorum.Muayene de koronadan dolayı eşimi içeri almadılar.Bu arada 18+5 günlük hamileyim. Muayene gayet güzel di soru cevap bilgilendirme olması gerektiği gibi.Benim ikinci gebeliğim az çok bilgim var çok soru soran biri değilim tabi bu kafama takılan bişey olmamasıyla da ilgili.bebeğimle ilgili de bı sikinti yok çok şükür.