htc-92 ben ac karna içiyorum ama ardından bir saate sonra demir ,OMEGA tarzında vitaminleri içiyordum ve bugün 25 kullanırken normal olan değerim 5 olmuş çok üzüldüm. Dahiliye Doktor 50, yapalım dedi. Endokrinoloji uzmanı yok bulunduğum yerde gidemiyorum