Esra_42 Kizlar benim hamillelikten once triodim wardi..25 mg hap aliyordim..2 aylikken test yaptim 3.66 cikmisti doktorum hapimi 50 mg yukseltti..ondan sonraki ay test yaptigim zaman ise 1.60 a inmisti cok sevinmistim..1 hafta oruc falan aldim haplarimin duzeni bozuldu ..2 ay araya girdikten sonra bugun test yaptigimda ise yine3.66 a yuklesmis cok uzuldum niye boyle olduki ..kimler ayni durumu yasadi? :( doktorumla gorusecem bi ama cok sinirim bozuldu bebege bisi olacak diye 5 aylik oldum..rabbim hepimizin bebegini korusun insallahh
Ayseegull32 Esra_42 aynı durumu bende yaşadım hamilelikten önce 25 mg kullanıyordum hamile kaldım değerim 3.63 dü 50 mg çıkardı doktorum diger kontrolümde 1.80 e düşmüştü aynı dozda devam ettim dün tekrar kan vardim ve 4.25 yükselmiş bende üzüldüm ilk defa bu kadar yüksek seviyede idi oruç ta tutmuyorum ama son zamanlarda biraz düzensiz kullandım bundan kaynaklanabilir mi bilmiyorum triod ultrosunu çekti doktorum
Zsnbr Esra_42 şükret 😂😂 bn hamile kalmadan önce 100 mg kullanıyordum haftaici 1 haftasonu 1.5. Bugün tahli yaptm 4 haftalık gebeym tiroid sonucum yarın belli olcak kmbilir kaçtır Allah yardımcımız olsn. İlk gebeliğimde 27 olmustu düşün. Kürtajla sonuçlandı ama tiroidle alakası olmadığını söylediler
Ulkumina Esra_42 benim ise tersi hipertroid var değerim 00.09 aşırı hızlı her ay kan değeri bakılıyor ilaç tedavisi her gün 3 tane içiyorum ama yok düzelmiyor haftaya tekrar bakılacak bakalım ne durumda bu sefer
Yesmckmk Benİm çocukluktan beri troid rahatsızlığım var. Çocukken ben de oruç tuttuğum da doktor çok kızmıstı. 22 haftalığım bende ama geçmişte yaşadığım bu sorun yüzünden oruç tutmaya cesaretim yok malesef
Esra_42 Yesmckmk cok zor ya bu troid bebegime zarar vermese bari…bi yakinim troid yuzuden 6 aylik hamileyken karninda olmustu bebegi:( onu dusundukce cok korkuyom ama tek farkli onunki hamillelikte cikmisti guatri
Esra_42 Ayseegull32 ayni benim durum :(( troid ulratyonu nasil cikti peki doktorun ne dedi sana canim? Bide kac haftalik hamilesin
Esra_42 Ayseegull32 aynen bende son zamanlarda duzensiz kullandim ama oruc tuttugum icin oyle oldu sanirim 3 gundur tutmuyom korkudan
Ayseegull32 Esra_42 14 haftalık hamileyim canım sağ lopta büyüme var bundan kaynaklı yükselmiştir dedi hemen yükseltti biraz kötü olmuştum beni sakinleştirmek için konuşmalar yaptı onun dışında 2,5 altı olsun istiyoruz ama değerler çok yüksek degil dedi ve bayramdan sonraki ilk hafta çağırdı
Yesmckmk Esra_42 ben troid yüzünden 3 düşük yaptım malesef 🤧 geç öğrendik biz bu dördüncü gebelik 3 haftada yada ayda 1 kan veriyorum sürekli. cözümü basit ama takip gerektiren bi durum 2 ay önce benim de 3 oldu ilacı yükselttik bi sorun olmadı 125 mg kullanıyorum bende
Makbus Yesmckmk bugün kan verdim 25 kullanırken normal olan değerim 5 olmuş çok üzüldüm. Dahiliye Doktor 50, yapalım dedi. Endokrinoloji uzmanı yok bulunduğum yerde gidemiyorum. 22, haftalık hamileyim önceden dusugum var çok korkuyorum.
Esra_42 Zsnbr Aynen banzen sinirleniom banzen sukrediyorum tabi..beterinden korusun rabbim her daim..yarin ki sonucunu bide doktorun sana ded dedigini paylasirmisin sana zahmet
Yesimdmr Bende de gebelikten önce vardı bu sorun. Hafta içi 75mg hafta sonu 50 mg kullanıyorum. Her ay mutlaka kontrole gelmemi söylemişti doktorum. Kesinlikle oruç tutmamı da önermedi. Çünkü ilacın dengesi de değişiyor.
Esra_42 Ayseegull32 ayy sende benim icimi rahatlattin biraz Allah razi olsun..sabahtan beri bende cok kotu oldum..insallah seninkide benimkide duser
Esra_42 Ulkumina cok uzuldum rabbim sifa versin hakketen zormus bu troid ve gercekten sukretmek lazim..rabbim hayirlisindan versin insallah
Aysesss Ulkumina meraba yazalı cok olmus ama hamilelikte mi cıktı hipertroid bende de var da hamilelijten once de vardı
Esra_42 Zsnbr ayyy canim ya ne dedi doktor napmam lazim..walla uzuldum haplarla duser bi sekil canini sikma bebegin war