Userkbr Mucizemmm07 Tugce1803 Dlndmr https://imgyukle.com/i/r1KA4c bu da bugünkü yarın adet günüm 🤷♀️ artık adet olana kadar atarım buraya 🙂
Mucizemmm07 Userkbr canım yarın adet gününse bi gebelik testti yap elinde varsa çünkü gebelik varsa adete yakın koyulaşıyo bu testler
Userkbr Gerçi hiç adet belirtim yok daha sadece 1 2 haftadır ayıptır söylemesi aşırı gazla uğraşıyorum
Mucizemmm07 Userkbr ben bi şüphelendim bilemiyorum inşallah vardır normal 5 tl lik testlerde de çıkar bu saatten sonra varsa
Tugce1803 Userkbr bu arada devam ediyorsunuz dimi ilişkiye Bi arkadaş yumurtlama göremeden hamile olduğunu öğrenmişti☺️
iremgulerr Mucizemmm07 Arkadasim merhaba ayın 5-6 si yumurtalama 7 si çatlama oldu. Suan yumurtlama gününden itibaren 6. Gün sağ kasığımda ağrı var batmalar oluyor acaba döllenmeyle alakali midir diye düşünüyorum. Sizlerde böyle şeyler oldu mu ?
Mucizemmm07 iremgulerr merhaba canım genelde yumurtlama değerlendirdiğin her ay ağrı olur ama inşallah döllenmeden dolayıdır. Bütün belirtilerim vardı ve negatif olmuştu o ay olabiliyo yani 1 hafta sonra testinde çıkar seninde
iremgulerr Mucizemmm07 inşallah pozitifi görürüm bende bir an önce. 3 aydir deniyorum ama bu 4.ay 1 hafta geçmeyecek sanırım
Mucizemmm07 iremgulerr 7 aylık doğum yaptığını yazmışsın canım genetik testlerini yaptırdın mı sebebi neymiş
iremgulerr Mucizemmm07 hersey temiz genetik testlerin. Kalbin sağ tarafı hic gelişmemiş akcigere giden damarda yok tamamen kalp anormalisi yüzünden kaybettim bebegimi. Oluşurken hücreler gec gitmis veya hic gitmemis bunun nedenini bilmiyorlarmis daha.
Mucizemmm07 iremgulerr anladım canım Allah sabır versin inşallah bu ay gebe kalırsın da sağlıkla alırsın kucağına