Kızlar merhaba yumurtlama günü ve çatlama gününü degerlendirdim bu ayin 6-7 si yani eşim göreve gitti birkaç gün yok bugün ve yarını değerlendiremicem yani. Sizce sorun olur mu ? Çok tedirginim çünkü 3 ay önce 7 aylık ölü doğum yaptım bir an önce olsun diye bekliyorum 🥺