ktnzehra49 41 haftalık oldum bu gün doktor yatış vermişti nst çekiliyo şimdi birazdan suni sancı verilecek Allah rızası için banada dua edin Allah tüm hamilelere hayırlı kolay doğumlar isteyenlerede hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Neshuldem ktnzehra49 Allah yardımcın olsun canım. Bir ağızda doğur inş.sağlıcakla al kucağına yavrunu.
Angel000 ktnzehra49 Rabbim sağlıkla bir avazda kucağınıza almayı nasip etsin doğumunuz bir an evvel olsun bitsin inşallah.
ktnzehra49 amin 🙏🏻 Allah hepinizden razı olsun sancıyı bağladılar 30 la başladılar şuan 60 yavaş yavaş yükseltiyolar 3 cm açıklık var
Derininannesii ktnzehra49 Allah yar ve yardımcın olsun. Bir avazda kolaycacık doğur inşallah dualarım seninle 🙏🏻☺️
Baharadakgul ktnzehra49 rabbim yardimcin olsun canim. Insallah sagsalim bebegini kucagina alirsin😉dogumdan cikinca yaz lütfen
Gunay_18 ktnzehra49 Rabbim yardımcın olsun bir nefeste kurtarsin inşallah sağlıkla alın kucaginiza bebeğinizi inşallah 🙏