Sermec27 bende öyle hep yeni Bi bebeğin bize ilaç olacağını düşündüm. Hep yeni Bi bebeğim olursa kızımı unutturmaz ama acısını Bi nebze hafifletir diye düşündüm 8aydır deniyorum inşallah Rabbim hepimize tez zamanda, hayırlı evlatlar versin. Acın daha çok taze dostum hiçbir zaman geçmeyecek ama zaman hafifletecek. Biz birbirimize destek olucaz birbirimizin güzel haberleriyle mutlu olucaz inşallah 🙏