Ayse_58 36+6 bendende dün kıvamlı kan ve kahverengilik olmayan bi akıntı geldi ve telaş sardı içimi 15 mayısta doğum olucak sezeryanla panik oldum sanki
BeyzaYildiz Uysalbebek merhaba acaba kaç haftaliklisiniz , doktora gittiniz mi bende 38+4 oldum ve dünden beri ilk yoğun olarak gelen renksiz biraz kahverengili olan akıntı şuan tamamen şeffaf olarak az az devam ediyor o yüzden merak ettim 🙏😍
Uysalbebek s_koc aynen bende cok merak ediyorum azar azar beyaz jel gibi geliyor bi kaç gündür bugünde biraz agrim var sizin agrilariniz varmi ?
s_koc Uysalbebek son haftalarda olan bir şey bu galiba nişan değilse de normal bir süreç belki yavaş yavaş atılıyor. Benim de ağrılarım var evet adet sancısı gibi arada gelip gidiyor ama düzenli değiller
Kesici Uysalbebek ben 38+5 te ilk gebeliğimde dört beş saat sancı çektikten sonra löp diye birşey aktı baktım ki rengi kahverengi idi oradan anladım hemen dr a gittim. Zaten nişan geldi sonra sancım sıklaştı.bende öyle olmuştu
s_koc Buseberen canım merhaba, sonunda forumu açıp seni bulabildim aynı durumdayız benim de 3 cm açıklık varmışş dr dan geldim. Var mı gelen giden sence ne zaman doğum başlar benim pek sancım yok😊