morsunbul95 en son böbreklerde biraz genışlemiş dedi sivi alınmalı dedi aldircam adtik kafamda soru işaretınle yaşamak sıvı aldırmaktan daha ağir gerçekten
Musstulipe eliza doné hastanede iki kere gordum zaten onu ayrintili ultrasondan sonra tekrar gordum ordada bobrekler 4 olmasi gerekirken 5 dedi bakalim amniyocenthese kesin sonuc veriyor onu yaptircam nifty yaptirdik temiz cikti ona ragmen istiyolar hayirlisi