Husnaerenoglu benim ikili testimde hicbir problem çıkmamıştı sonraki kontrollerimde gayet iyiydi detayli ultrasonda burun kökünde basıklık var dedi doktor tam 3 saat boyunca inceledi down sendromu olabilir dendi hemen çıkıp akşamına çok iyi bir profesörden randevu alip gittim o da bunca zaman yanıltmış burun kökü kemigi yok dedi ben nifty rmtesti istedim ama senin durumunda nifty kesin yanıt değil en garanti cevap amniyosentez dedi ve yaptırdım 5 dk sürdü ama doktorum gerçekten çok profesyoneldi kendim de hemşireyim hep namını duyduğum antalyada 1 numara dedikleri biriydi hicbir problem de yaşamadım sonuçlarım temiz çıktı ama hala o basikligin altında bir sorun yatabileceğini biliyorum ama en azından yapabileceğim son nokta amniyosentezdi ve yaptırdım ıyiki de yaptirmisim yoksa doğuma kadar o acabayla yaşamak çok zor olurdu tabiki sonuç ne olursa olsun benim bebegim ama eğer down sendromluysa bunu bilip ona göre hareket etmem gerekiyordu