Kızlar toplu etiketlemeyi bilmediğim için tek tek yazmayayım dedim 😇 sol tarafa yatmak bi çok ağrıya iyi geliyomuş mesela mide yanması kasılmalar ki bugün ben bunları çok yaşadım 🙄 çok şükür de geçti 🙏 sırt üstü yatmak sakıncalıymış bende okudum bebiş büyüdükçe omuriliğe ve sinirlere baskı yapıp hem anneyi rahatsız ediyomuş hemde bebişin kan basıncı azalıyomuş. Yinede yanlış bilgi vermek istemem ama bi araştırın 🤗❤ herkesin yatma şekli tabi farklı sağıma yatınca karnım yatağa değiyo soluma yatında biraz havada kalıyo 😂 sanırım bebişte yaslanmak istiyo 😂😂