Merhaba hamişler 🤗💕 17 haftalık hamileyim sol tarafıma yatınca başım ağrıyor dönüyor midem tuhaf oluyor sağ tarafıma dönüncede hayata dönmüş gibi rahatlıyorum. Geceleri sırf sağıma dönmek için bile ağrıdan uyandığım oluyor. Doktorum şimdiye kadar sağına soluna yat demedi ama sol tarafa yatmanın daha rahat olacağını duymuştum. Kendimi alıştırmalı mıyım yoksa rahat ettiğim şekilde devam mı 🤔 ne dersiniz hamişler 😇