3_kiz_annesi evet spinal oldum benim Allaha şükür herşeyim çok normal çok iyi gitti sezaryen oldugum gece bile ayaktaydım illaki agrılar oluyor ama zaten yeniden agrı kesiciler yapılıyor, ameliyata girdiğim çıktıgım sanki 5 dakika sürdü gibi geliyor, beni odadan alıp geri getirmeleri 1,5 saat sürmüş halbuki😊 hiç korkmayın, duygulanıyor insan tabi ama ben oglumu görene kadar aglamadım bile bir ara iyice duygulandım ama yine kendi kendime teselli verdim sakin ol ogluna kavuşacaksın az sonra diye😊