İnsallah saglıkla dogsun canım,bizim de pazartesi doktor annemın yası nedeniyle yanımda kalmadını uygun gormedi,anneni riske atamayız dedi😑😑😑elim olacak yanımda warlar yakınlar ama onlar bile giremıcel,insallah acımız az olur sütünüz cok gelır rahat ederiz🤗🤗🤗🤗