Zeynno tüp bebek tedavisi sırasında çok kötü olaylar yaşadım. Eşim ve ailesinden dolayı. Sonra düzeldi herşey. Hamile kaldıktan sonra çok üzerime geldiler. Başkasından bu bebek diye. Bu durumda beni çok yıpratıyordu. O zamanlar öyle düşünmüşüm çok büyük cahillik etmişim. Nankörlük yaptığım besbelli ama çok kötü bi psikolojim vardı