Neslihan_Elisam doğumdan bi kaç gün sonra kendi kendime dedim ki. Birde sezeryana zor derler sadece karnında dikiş var. Bide bana bak dedim oturamıyorum kalkamıyorum ne kadar zormuş normal doğum. Sonra dedim ki özge şuan ev süpürüyorsun daha ne olsun🤣🤣 ilk günler sadece dikiş ağrısı oluyor onda da buz koyunca geçiyor. 11 gün oldu bugün kanama bitti diyebilirim.