Tortilla cutemom95 ablam almıs daha bugun geldı okdr guzelki e bebekten pahalı aldgıma ıcım yandı. Onlardan bıle kalıtelı
cutemom95 Tortilla e bebekten pahalı mi ? Bana da e bebek daha pahalı gibi geldi ama aynı sanki minicity daha uygun gibi geldi bana
cutemom95 Mucizesinibekleyen @3543Zz isimli üyenin ve sizin mesajınızdan anladığım kadarıyla fiziki mağazaları var öyle mi ? Kamera kaydı vs öyle anladım
Tortilla cutemom95 https://imgyukle.com/i/rpBf4U https://imgyukle.com/i/rpB0yH https://imgyukle.com/i/rpB9mo
Tortilla cutemom95 hayır e bebekten pahalı kıyafetler aldgm ıcın uzuldm daha guzellerı daha ucuz mınıcıtyde demek ıstedm:)
cutemom95 Syh42 sevindim ya çünkü ilk kıyafetleri hem pamuklu ıyi olsun hem de uygun olsun istiyorum. Yanı çok fazla para vermek istemiyorum kıyafete eğer uygun bulabileceksem. Çünkü herkes sadece 1 ay giyeceğini söylüyor.
merve6106 cutemom95 enucuzbebekmarket.com var orası daha uygun minicityde 40 tl olan kıyafetin aynısı dedigim yerde 20 tl ben ordan sipariş verdim kargom verildi bekliyorum
3543Zz cutemom95 hayır ben magazasından alışveriş yaptım gidip kendim görerek dokunarak kaliteli yani ürünler
cutemom95 3543Zz eşim ankaralı bu ay sonuna doğru ankaraya gitme durumumuz da var 2 günlük. Magazadan da bakabilirim aslinda
Deletedmom262 cutemom95 kaliteli endise etmeyin. Ben kendi mağazalarından aldim gayet uygun fiyatlarida. Sorun yasayacaginizi sanmiyorum
EcrinveSelim Ulku_meyraayazma canm benmde bir hafta olcak tedrik edilyor hala bu ara yoğnluk varmş virüsden dolayı oyuzden sadece minicty deil kotondan aldm oda dha kargoda deil