Iyi akşamlar. 20+1 de kız bebek bekliyorum inşallah. Koronadan dolayı mağazalar kapalı. Ki zaten eşimle görev yerimiz doğu. Normalde de çok fazla seçeneğimiz olmadığı için internet alışverişini daima tercih ediyoruz. Instagramda minicity adinla bir siteye denk geldim. Daha doğrusu uygulama önerilen durum şeklinde karşıma çıkardı. Bir göz attığımda fiyatların çok cazip olduğunu gördüm. Ama bu cezbedici uygunluk şüphe de yaratıyor haliyle. Acaba ürünler mi kötü, kalitesiz vs. Aramızda bu siteden alışveriş yapan var mı acaba ?