Nil-Beyza ben pcoluyum yaptim canim. Ocak ve şbat ayinda regl olamayinca mart ayinda sogan kürüne başladim calistigim icin sadece aksamlari yemekten önce yaptim. 1 sogani kabuklariyla beraber guzelce yikayip 4 e boldum kaynayan suda 4 5 dk kaynatip bardaga koydum ılıkken ictim. Yapmaya basladiktan sonra 4. Gununde simsiyah lekelenme ve kan gelmrye basladi biraz oyle geldi sonra normal kanamaya döndü iki haftaya yakin regl oldum nerdeyse.icmeye devam ettim ama 15 gun yaptim toplamda. Sonraki ay yani 1 nisanda da regl oldum bu ay geciktim ama bebek vardir insallah bakalim