_2017 Erken Amin..13.08. yani öyle yaziyor ama cok korkuyorum bende durum biraz farkli .. biz ablami dogumdan sonra beynine pihti atmasi sonucu kaybettik 😔ondan cok korkuyorum simdi bende
Erken _2017 aaaa çok üzüldüm Allah rahmet eylesin. O zaman durum epey tehlikeli. Hep hamilelik sonrası kullanılacağını duydum ama hiç bu tarz olay duymadığından şaşırdım. Ablanız kan sulandırıcı kullanmış mıydı
_2017 Erken allah razi olsun.. yani kullanmadi diye biliyoruz ama tabi tam eminde degiliz belki hastanede kaldigi günler boyunca yapilmistir igne ama tam bilmiyoruz dedigim gibi ondan endiseliyim iste bende ..
_2017 Erken bana hamilelikte kullanmana gerek yok dediler sadece dogumdan sonra 6 hafta boyunca kullan dediler insallah yeterli olur bakalim daha önce düsük falanda yasamadim
Erken _2017 hastanede yapılsa bile düzenli olarak evde de yapması gerekiyor göbekten ya da koldan . 6 hafta falan diyorlar lohusa dönemi boyunca yani
Erken _2017 bence yeterli olur çünkü doğum öncesi kullanıp doğumdan sonra aksi durumu yaşayan hiç duymadım çevremde pıhtı sorunu olan çok var