_2017 evet aynı gende 677 de . Tüp bebek merkezinde pıhtısı olmayana bile Önlem amaçlı veriyorlar . Bana başta iğne gerek görmediler düştüğüm olmasına rağmenbikaç kere daha olursa bakarız dediler dalga gecer gibi.3 doktor daha dolaştım. ONlar da gerek Var sana. Biz doktorlar arasında görüş ayrılığı var bu konuda dedi. Bence bikaç doktora git