Bsr_34 inan aynı durumdayım. Acayip uzadilar birde acayip gurlesti dökülmesi falan durdu (masallah) kestircem uğraşmıyorum artık kurutmak bile o kadar yoruyor ki. Ama bu laf soz yüzünden kestiremiyorum. Inanmiyirum ama ışte duyan bir laf edecek diye kestiremiyorum. Artık 2 ay kaldı zaten disimi sikmaya karar verdim. Doğumdan sonra güzelce gidip kestirip boyatcam inşallah