Kesinlikle gidin. Ben önce Tıp fakültesinde gittim, dünya kadar sıra bekledik, 180 lira verdik. Sonuç yalap şap gri bir ultrason. Bir hafta sonra yine Eskişehir’de Alper Yurdasiper ‘e gittim. Özel ve yeni bir muayenehane. O zamanda 250 tl verdik. Her kuruşu helal olsun. Hamileliğimin en güzel 1,5 saatiydi diyebilirim. Bebeğimle o kadar güzel zaman geçirdim ki. Her şeyimden kısarım, gene de giderim. Alper Bey harika biri. Bebeğimin omurga kemiklerine kadar beraber saydık. Bir de yüzünün fotoğrafını çektik, salonumuza astık minik melek oğlumun resmini. Şimdi durup durup gidesim geliyor oğlumu yakından görmek için. Her şeyiyle değer.