Merhaba arkadaşlar 21.haftamızdan gidiyoruz doktorumuz detaylı ultrasonu anlattı yaptırıp yaptırmamakta özgür olduğumuzu biz adapazarındayız doğum evleri şuan kötü durumda olduğu için izmitte bi doktoru önerdi bizden yana hiçbir sıkıntımız yok şükürler olsun ki ama şu durumlrda da olunca göz korkmadı değil açıkcası valilik onaylı şehir dışına çıkıcak olmamız ve pandemi durumları gitmesek olurmu diye düşünmeden de edemiyorum herşeyimiz gayet güzel seyrinde gidiyor normal ultrasonda ama bi yandan da bişey olursa da gitmedim de öğrenemedim diye vicdan yaparım diye korkuyorum o yüzden önerilerinize ihtiyacım var sanırım detaylı ultrason yaptırdınız mı yaptırmadıysanız bi sorun yaşadınız mı normal ultrasonla detaylı ultrasonun çeliştiği oldu mu eğer katılım sağlarsanız çok mutlu olurum iyi günler 🌺☺️