OlgaArslan Busra221 27 haftalık 4 kilo aldım çok normal sizinki de önemli olan çok kilo almak değil bebeğin kilo alması. İlk hamilelikte 30 kilo aldım ama hep kendime almıştım kızım normal kiloda doğmuştu
Yasemin00 Busra221 Hay allah millet alıyom diye üzülür sende alamıyom diyosun canım iyi iyi kilon merak etme bebekte iyidir sen sıkma canını ben 9 10☹ kilo aldım valla 57 ile kaldım.bu sabah tartıldı 68 geldim 🤭
hulya4627 Bebek sağlıklı olduktan sonra bebeğin kilosu yerinde olduktan sonra sıkıntı yoktur cnm bende 5 kilo aldım 29 içindeyim
Busra221 hulya4627 seninde kilon iyi bebek sağlıklı olsunda kiloyu takmıyorum ama az mı diyorum kendi kendime yada tartımı yanlış😅 göbeğime bakıncada baya cok cıktı anlamadın gitti
Busra221 OlgaArslan sende suanlık hamileliğinde iyi almışsın bende birden mi alırım acaba bilmiyorumki🙇🏼♀️
Busra221 fosforlukalem doğru canım ona şüphe yokta ne biliyim az gibi geliyo banada bebeğim kilosu haftasına göre iyi demişt doktor
Busra221 Yasemin00 bende bu sabah tartıldım diyorum tartı bozuk herhalde ya göbeğime de bakınca kendimi hiç 58 kilo gibi hissetmiyorum 60 65 daha kilolu görüyorum nedense
fosforlukalem Busra221 25 haftada ben de 5 kilo aldım. Önceden de zayıftım. Arkadan gören hamile olduğumu anlamıyor 😅
OlgaArslan Busra221 vallaha almamanı tavsiye ederim verirken çok zorlanıyor insan o yüzden bu hamileliğimde dikkat etmeye çalışıyorum çünkü kendi kiloma dönemeden tekrar hamile kaldım 63 le kaldım şu an 67 kiloyum bana göre bu da fazla. Çünkü 30 haftadan sonra bebek aldığı için kilo deli gibi yemek istiyo insanın canı ve ne yediğini göremeyebiliyor 🙈
Busra221 fosforlukalem bende zayıf hamile kaldım ondan kaynaklı sanırım🤷🏼♀️ Beni önden gören de anlamıyo 😅
Yesim122 Busra221 canim bende 26 haftaligim 71 le hamile kaldim tartiliyorum 72.3 cikiyo kilom cok az geliyo banada bu cocuk hic mi kilo almiyo yada nebilim bunun suyu plesantasi falan hicmi agir degil kafamda deli sorular 😂
Busra221 Yesim122 ayy aynen bende ya göbeğime bakıncada hiç 3 kilo almışım gibide gelmiyo daha fazla gibi duruyo anlamadım gitti
OlgaArslan Yesim122 siz kilo vermiş olabilirsiniz bunu da farkına varmadığınız için üstüne bebek aldı ve o yüzden almamış gibi görünüyosunuz ☺️
Pankek Busra221 Bebeğin kilosu normalse sorun yok. Ben 8. Aydayım ve hamile kaldığım kilodayım şu an . Toplamda 3,5 kilo kadar aldım. İlk aylar diyetle vermiştim onu da diyetisyen kontrolünde. Bu arada benim kilom 131. Yani kilo almak gibi bir lüksüm pek yok o nedenle dikkat ettim hep.
fosforlukalem Busra221 benim göbeğim 12. haftada çıkmaya başladı. Şimdi rahmim daha da yukarda eşim senden önce göbeğin giriyor kapıdan diye dalga geçiyor benimle 😂 iç karnım darmış. Seninki genişse çıkmamıştır çok
cdirge Ben de 26. haftadayım ama bulantılar yüzünden 5 kilo verdiğim için hala başladığım kilonun gerisindeyim, hiç kilo almadım. Önemli olan bebeğin alması, onun kilosu normal seyrediyorsa sorun yok 🥰
Asel21 Busra221 hayır yapmadım daha 30+2 günlük olduk bugün. Nasip olursa 6 7 hafta sonra olacak doğumum