Ozemmerdn Kızlar var mı hamileyken başına gelen. Aşırı derecede kaşıntım var. Ne yapacağımı bilmiyorum. Hamileyimde uyuz olduysam nasil tedavi olcm hic bir fikrim yok
Mervexx3535 Ozemmerdn butun vucudunuz mu kaşınıyor? Benim gobek kısmım cok kasiniyordu aybi uyuzlar gibi doktora sordum kol ve bacaklarda yoksa korkma dedi. Eger ole ise karaciger emzinlerine baktırın diyorlar. Hamilelikte normal canım korkma uyuz flan olmadın
Merryy Ozemmerdn canım benimde aşırı derece kaşıntım vardı el ayak vücut doktoruma mesaj attım gel tahlil yapalım dedi karaciğer enzimlerine baktı temiz çıktı bi krem verdi kaşıntım olunca sürüyordum onu rahatlatıyordu bir iki hafta sürdü sonra geçti kaşıntım çok şükür geceleri kaşıntı tutuyordu uykumdan uyandırıyordu çok kötü 🙄
sympapatya Ozemmerdn Eğer uyuz şüphen varsa önce doktoruna danış sonra cildiyeye gitmeni tavsiye ederim ne kadar erken o kadar iyi. Bende hamileliğimin başında geçirdim kaşidikça kaşiyasin geliyor çok kötü. Kükürt vazelin karışımı verdi doktor eczanede hazırlanıyor. 3 gün kullandım geçti çok sukur. Tabi evdeki her şeyi 60 derecede yıkaman da gerekicek 🤗
Islim123 sympapatya merhabalar ilacı bizde hazırlayıp 3 gün kullandık bugün yıkayacağız ilacı sürünce kaşıntılarınız devam ettimi benm ilacı sürdüğüm zaman arttı sanki birde ne zaman tamamen kesildi kasintiniz
Ozemmerdn Doktoruma gttim kan tahlili yaoti sonuc yarin ckacak ama kizarikliklarimi gordu bu uyuz degik alerji dedi progestan kullaniyorum onun yan etkisi olablir dedi ve karaciger enzimlerimede bakti. Sonuc yarin ckacak baklm hayrlisi
Ptozge Ozemmerdn muhtemelen gebelik alerjisidir hormon kullandığında olabiliyor benimde 3. Ay başladı 2 ay sürdü ama uykumdan uyandırıyordu berbattı ben avil kullandım cok iyi geldi şimdi rahatladım cok nadir olursa hemen avil içiyorum bir de kese yapıyorsan yapma socak su ile duş alma bunlarda azdırıyor❤️
Burcuyildiz Ozemmerdn merhaba, progestan banada cok dokunmuştu, fazlasıyla cildimde kaşıntıya yol açtı ve kabarıklıklar meydana gelmişti.
Topraksmom Ozemmerdn ben 2 haftadır sürekli kaşınıyorum kollarım bacaklarım ve karnım kasinmaktan kabardı, ürtiker / kurdeşen olmuşum allerset hap ve sistral krem kullanıyorum pek de faydası yok , strese bağlı ya da ilaçların yan etkisinden olabiliyor
sympapatya Islim123 sürdüğüm günlerde kaşıntım yine oluyordu. Yıkandıktan sonra 1-2 hafta kadar ara ara yine oldu ama eskisi gibi değil sonra tamamen geçti. inşallah kurtulursunuz sizde bir an önce ❣️
Hta Ozemmerdn aynn ya bende kasiniyorum bacaklarim cok kasiniyor igne gibi batiyo tahlil yaptircm bnde ozellikle aksama dogru kipir kipir oturamiyorum bicak gibi batiyo kasiniyo nedense anlamadim ins bi sıkinti yoktur
Ptozge Ozemmerdn doktoruna avil kullanmamda sakınca olup olmadığını sorar mısın? Cidden en iyi alerji ilacı bir danış derim
Burcuyildiz Ozemmerdn bırakınca geçti benim, içtiğim süre boyunca devam etti. siz ne yaptınız gittiniz mi tekrar doktora,
Kivimm Ben uyuzdan ne çektim var ya losyon krem işe yaramadı en son doktor bi karışım verdi üç gün kullanın yıkanın dedi öyle yaptık biz de sonra banyoda kükürtlü sabun kullandık kıyafetlerimizi poşetledik beklettik sonra yıkayıp kaldırdık öylelikle iki haftaya azaldı şimdi geçti çok şükür