Hatice-02 canim toz nesguik (içeriğindeki kimyasallardan dolayi) bebege hic bi sekilde yarar saglamaz, tersine zararli. Sütü tek basina ic balla ic daha yararli. Kilo almasi icin soruyorsan yumurta, muzlu süt yada muzu tek basina, kasar peyniri ve tahin pekmez cok iyi geliyor. Ben son haftalarimda kasar peyniri ekmegin arasina koyup koyup yedim, erken dogurmama rahmen düşük dogum kilo sorunumuz olmadi elhamdulillah 🤲