Eylul_ Kızlar çok fena vajinamda baski var ne saga döneblyrm ne sola yürümekte cok zorlanyorm yasayan var mı bu duurmu. Cok kotuym ya 36+6yiz
Sunshine1 Eylul_ ben de tam tersi aylarca o baskı yüzünden kalkamadım erkem doğum riskim vardı ama son ay hiç yatmadım şuan 38+3 ğm eşimle annem zorla oturtuyor yatırıyor hep dolaşmak ayakta olmak istiyorum . Herkesde Farklı demek ki bu süreç
Hdy Eylul_ mrblar bende 38.haftadayım o baskı bende de sürekli vardı ve dünden bu yana da adet agrısı gibi agrılar çekıyorum baskıyla beraber
Bebikom_ Eylul_ 38+1 olduk tık yok bende 😒 bizimde olsun artık agrılarımız sancılarımız gelsin kızım 😊
SedaSevval10 Eylul_ doğum pozisyonu almış olabilir muhtemelen çatı ağrısı o. bebek doğum kanalına baskı yapıyor olabilir
Hdy Eylul_ aynen çok zormuş artık eşime dıyorum ben bu agrılara zor dayanıyorum dogum sancılarına nasıl dayanıcam çünkü ben bugüne kadar adet agrısı nedir hiç bilmedim o yuzden bu agrılar zor gelıyor
Eylul_ Hdy Şu an bende onu duusndm buna dayanamyosam dogma nasl dayancam diye. Sezeryan ok kurtul diyorm kendi kendime
Hdy Eylul_ aynı düşünceler bnde de var her konusunu açtgımda eşim kızıyor en saglıklı normal dogum diyip duruyor tabı nerden bilecek bu acıları
Kbrf Eylul_ canım sezaryanda da sonra cok zorlu dıyolar hep normal dogum olduktan sonra ayaga kalkılıyo dıyolar hemen ama bilmem ya
Eylul_ SedaSevval10 yok cnm yerlesmedi henuz dogm kanalina ..dogm kanalina yerlesnce karin dusmesi denen olay olmuyr mu bende henuz yok o ayni duryor karnm