Mom9272 Birtane var evlenirken almıştım hiç kullanmadım attığın fotoğraftaki gibi alt üst pijama takımı bir tane daha alt üst alıcam fakat gecelik alma konusunda ksrsr veremiyorum açıkcası kimi al rahat olur diyor kimi gerek yok diyor arada kaldım aslında canım