Ebrarela_1963 Mltmdfn çok sağol canım ramazandayız canım hurma çekiyo ben daha 20 haftalık oldum yemiyim mi şimdi 😖😖
Mltmdfn Ebrarela_1963 bence yeme ama günde 1 taneden de birşey olmaz diye düşünüyorum faydalı yanlarıda cok hurmanın nefsini köreltmek için iki üc güne bir 1 tane ye istersen cok yememek şartıyla
damlaege @Deniz8731 Bende şuan günde 3 tane yiyorum canım son haftalara doğru artık arttırırım dedim. Tek sayı halinde yenildiğini bildiğim için de arttırınca 5-7 arası yerim diye düşünüyorum. Bu haftalar için bence yeterli. Çevremden de hep öyle gördüm 🙈
Deniz8731 damlaege Bana da öylesi daha mantikli geldi canim. Insallah kolay ve rahat dogumlarimiz olur 🙏
Betim Gul6100 niye hurma yeniyor ki .. yenmese ne olur yemse ne olur sonuçları neler .. ilk kez duydum ben
Nesrind Hurmayı her zaman istediğiniz kadar yiyebilirsiniz yararı var zararı yok şeker hastaları disinda
Zeyn7 Doktorum hurma doğum yaptırır hurafelerine inanma tatlı isteğin olduğunda üç tane yiyebilirsin hergün Yemek zararlı diye birsey yok dedi
Minigimvebiz Düzenli değildi ama hamileliğimin başından beri yedim hiçbir sıkıntım da olmadı şükür. 35 haftaliğim iki haftadır falan günde 3 tane yiyorum artık 5 e çıkarmayı düşünüyorum.
Minnak35 1Vera_ valla karsı koyamayınca gömüyorsun bır kase ama bırdey olmıyor kulaktan dolma seylere ınanmam ben pek Allahın veresı varsa zaten erken dogum olur degılmı
Gul6100 Kizlar biz hastaneye yattik yemek nasip olmadi. Bugun sancim cikti nst de bel ve karin agrim vardi ilacla durdurmaya calisiyorlar.1cm aciklik varmis . 35+3 olduk . Insallah 2-3 hafta kadar daha bekler kuzum 😔