Tnskmn Gul6100 valla benim arkadaşım hamile kaldığından beri sürekli yedi yedi yedi de yedi yani 1 2 tane de degil baya yedi hiç sıkıntısı olması 38de doğum yaptı oda çocuk 4 kiloyu geçti gi için çok sağlıklı maşallah bi oğlu oldu. Hurma yeyince ne oluyor onu bilmiyorum ama demekki dedim bebise yarıyorsa eğer hurmaya başlayın dedim günlük 2 tane yiyorum hiçte sıkıntım yok şükür 33+6yim
Deniz8731 Mltmdfn Günde kaç tane yemek gerekir acaba? Bende 33 te basladim. 3 er tane yiyorum. Suan 34 teyim.
damlaege @Gul6100 Bende 35 haftalığım canım başladım yemeye 🙈 çünkü nst de ağrılarım çıkmaya başladı 🙄
Gul6100 damlaege ayy küçük kuzu erken gelmeye niyetlenmesin sonra ☺ gerci sanci cikiyorsa cok beklemeyecektir canim hic degilse acilman rahat olur
Deniz8731 damlaege Günde kaçar tane yiyosun canim? Kac tane yemek gerekir acaba? Ben 3 tane yiyorum ama az mı ki?
Elifisgrn 26 haftalık hamileyim ve hurmayı çok severim ama yemeye o kadar korkuyorum ki canım da çok istiyo 1 taneden bir şey olur mu acaba ☺️
1Vera_ Elifisgrn benim de canım çok istiyor 19+4üm korkuyorum. Bir hurmanın yarısını yiyorum çok canım çekince.
MinnieMouse Elifisgrn 1Vera_ Ben de ayni durumdayim hurma diye diye catladim 🤣 30.haftaya girdik ve artik ruyamda bile yesem bisey olur mu modundayim. Sabah doktor kontrolumuz var unutmazsam insallah sorucam 🙏🏻
Bussra06 Elifisgrn bnm o haftalarda gün de 3 4 tane yediğim oldu :) her bünye aynimidir bilmm yanlış yönlendirmeyim ama 1 2 taneden bişey olmaz bence
Minnak35 1Vera_ ben 20. Haftadayım gunluk bır kase yıyorum hıc bısey olmuyor ınanamayın oyle seylere doktorum bana yenhıc bırseynolmaz dedı
1Vera_ Minnak35 ben de doktoruma sormayı unuttum en son gittiğimde. Günde bir kase hurma çok değil mi ya 🙄🤷♂️😁
Minnak35 1Vera_ valla karsı koyamayınca gömüyorsun bır kase ama bırdey olmıyor kulaktan dolma seylere ınanmam ben pek Allahın veresı varsa zaten erken dogum olur degılmı
Gamzegrgl 32.haftadan beri yiyorum 3 ile başladım şimdi 7 tane yiyorum 39+3 haftalığız, 37.haftada 1 cm açılmam vardı faydasını gördüm ben. 🙃
Gul6100 Gamzegrgl yarin ki doktor kontrolunde bir sorayim o zaman masallah allah hayirlisiyla saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 🤲😊
Gl-Misli32 Günde 1 yada 2 günde 1 yiyorum, sağlık açıaından hamileler için iyi olduğunu okumuştum sanki, 13+1deyim daha yememelimiyim 😌