Ipeku Ben yarin eczaneye bi sorayim kizlar dogrumu degilmiii. Doğruysa yandik onsuzz durulmaz 28 e gircem halen devam hayatimin bi parcasi o 😂
Nurgll Bende 4 kutu aldım sürekli hastaneye gidemiyoruz bitiyor diye. Kullananlar acaba yine kusma oluyor mu?
Nurgll Mom9272 2 hafta falan oluyor ve bence var baya o ilaçtan. Daha önce de alıyordum. Benim hapi hiç kullanmamis halime göre iyi geliyor ama yine de mutlaka hergun kusma oluyor. Doktor da bundan daha kuvvetli ilaç yok dedi.
Ipeku Mom9272 tamamm canm yaein haber edicem sanada 😂 ay ben koekuyom artk doğumdan sonrada gecmicek diye psikolojik bunalima girdim 😅
Emk5341 Mom9272 üç kutu yazdı bana doktorum. Bir kutusunu cuma aldım. Ellerinde başka yoktu, pazartesi gelecek dediler ve geldi. İki kutusunu da bugün aldım. Piyasadan kalkacak filan da demediler.
PrensTaha Mom9272 canım o ilaç kolay kolay kalkmaz piyasadan çünkü bir sürü hamile kadın içiyor o olmasa mahvolmuştuk ben yarın doktora soracağım senin için
Wonderanne Nurgll safra taşı için değil de taşın getirdiği hazımsızlık kaynaklı mide bulantısına iyi geliyor
Mom9272 Nurgll evet canım etmezmi içmediğim günler bayılıyorum resmen 😅 ıkı doz içiyordum zorla teke düşürdüm