belosunannesi36 Mom9272 5 aydır kullanıyorum bitmişti yazdırdım depolarda yokmuş artık olmayacakmış yakınım buldu sağolsun 2 kutu elinde eczanede varmış kalmış öylelikle alabildim 😑
Lebede Mom9272 ellerinde kalmayınca direk dedikleri o canım geçen çarşamba bir eczane aynı şeyi söyledi perşembe başka bir eczaneden 2 kutu aldım öyle birşey yok dedi
Emk5341 Mom9272 üç kutu yazdı bana doktorum. Bir kutusunu cuma aldım. Ellerinde başka yoktu, pazartesi gelecek dediler ve geldi. İki kutusunu da bugün aldım. Piyasadan kalkacak filan da demediler.
belosunannesi36 Mom9272 2 kutu aldım doğuma kadar yetiyo çok şükür bir gün almadığımda mahfoluyorum doğumhanenin kapısına gidene kadar kullanıcam öyle görünüyo 🤦♀️
il-cn Ay insallah kalkmaz 7.ayimiza girecegiz nerdeyse ben hala kullaniyorum. Kullanmadigim gün cikariyorum muhakkak😔
arife351_ Amanınn 29 haftalığım hala onu kullanıyorum niye kalkacakmış beklenmedik yan etki falan yoktur inşallah aylardır kullanıyorum ben Karaman da bulamıyorum zaten mersinden Bi eczaneden getiriyordu tanıdığımız eczacı o ilaç olmazsa halim kül 🤦♀️
Balance Mom9272 ben dha bugun saglik ocagindan yazdirdim iki aylik istedim iki kutu yazdi gittim aldim bisede demedi eczacimda tanidik o hapla yasadigimi biliyo boyle bse olsaydi soylerdi stoklayayim diye 😁 26. Haftadayim hala onsuz yasayamiyorum
PrensTaha Mom9272 canım o ilaç kolay kolay kalkmaz piyasadan çünkü bir sürü hamile kadın içiyor o olmasa mahvolmuştuk ben yarın doktora soracağım senin için
Mom9272 Lebede aşırı sevindim şuan inşallah öyledir kuzum ya cidden 29 haftadır onunla ayaktayım çekmeyende bilmez o bulantıları😬