Safiye12 Ben 131 kilo ile hamile kaldığım için tedbir amaçlı üniversitedeki hoca kullan dedi , doktorum da o zaman Oksapar iğne yazdı. Yalnız rapor olmadığı için 1 kutu veriyorlar ve piyasada bulamadık. Tanıdıklar başka şehirden kargoyla gönderdi. Her gün tek doz ama idare etsin diye gün aşırı vuruyorum. 32. hafta bitmek üzere. Doktoruma sorup ona göre bırakmayı düşünüyorum doğuma doğru. Bu arada ilk gebeliğim. Daha önce bir şey olmadı. Kilom yüzünden yazdılar